12 Aralık 2014 Cuma

Klozet Kapağına Anlatımlı Kılıf Dikimi

Banyoma istediğim renkte klozet takımı bulamayınca iş başa düştü.Kumaş pazarından 5 tl ye50 cm kumaş aldım.Klozet kapağına kılıf,çamaşır makineme örtü,2 tanede ayak havlusu çıktı:)Ne bereketliymiş:)Önce kapağın şablonunu çıkaralım.Ayrıntısı olmadığı için pratikten  gazete kağıdı kullandım:)Kalıbı yerleştirip kesiyoruz.

Kesilmiş hali

Unutmadan önemli bir şey paylaşmak istiyorum.Tay kumaşların yeni türü çıkmış.Kumaşların ters den görüntüleri.Yeni çıkan vizon olan.Keserken hiç tüy çıkmıyor,ayrıca arkasındaki kaydırmaz da var.Krem olan eski tüy çıkaranlardan.Önceden kesince her yere tüyler saçılıyor du.Şimdi büyük kolaylık olmuş:)

Daha sonra krem olan parçayı verev den kesip ovarlok geçtim.

Son olarak lastik geçirdim.

bitmiş hali:)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Elinize sağlık