4 Aralık 2014 Perşembe

Sünnet Hazırlıkları

Arkadaşımın oğlu için hazırladığımız lavanta keseleri.Mevlütte dağıttık.


Sünnette eve gelenlere dağıtmak için dolap magneti



Bazı keseleri çanta şeklinde yaptım.Böylede çok güzel oldular.Pembe olanınıda arkadaşımızın kızının mevlütü için yapmıştık.

keselerin yakından görüntüsü.İçlerinde lavanta ve elyaf var.

Sünnet kınasında dağıtmak için kınalar.




Kolonya ve takı iğneliği.Süslemelerin çoğunu çekemedim.Koltuk süsledim,masa,yatak ve salon süslemelerini arkadaşlarımla yaptım.Ama çekemedim ki:(Bebek olunca zor oluyor:(Bu arada benim oğlumda sünnet oldu.Birçok fikir edindim arkaşımın sünnetinden.Düğününü artık 5-6 yaşında yapıcam.Sünnetini hatırlamayacak ama düğününü hatırlasın:)

4 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Herşey çok güzel olmuş ama lavanta keselerini ayrı beğendim canım,ellerinize sağlık..

Nisa hobi dedi ki...

Sağol canım:)

Bak Bu Harika dedi ki...

çok hoş olmuşlar. Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

www.bakbuharika.com

Nisa hobi dedi ki...

Bak bu harika gerçekten:)Hemen geliyorum:)