6 Haziran 2014 Cuma

Kadıköy Kumaş Pazarı

En sevdiğim kumaş deseni leopar......Kapitoneli olandan büyük bir çanta dikmeyi düşünüyorum.Ortadaki kumaş kadifeli dokusu var,kloş etek güzel olabilir.Sondaki kumaş bakır  simli,kurdeleden yapılmış.Abiye çanta olarak düşündüm.

Mint renkli kumaşa bayıldım.Hem şifon hemde dantel birarada kızım için değerlendircem:)Siyah triko kumaşta simli ve pullu bundan da kızım ve kendim için suveter dikmeyi düşünüyorum.Yapılcak çok iş var bakalım ne zaman fırsat bulucam:)

Daha önce burada  kızıma diktiğim pjamadan eşime de dikmek için aldığım kumaşlar.


Oğluma sepet süslemek için aldığım kristal tüller.

Kelebekli olandan fular yapmayı düşünüyorum.Çiçekli olandan kızıma üst dikicem(tabi zaman bulursam)Bunların yanı sıra kalın lastik,çeşit çeşit kurdele,ip bir sürü şey aldım.Aslında daha çok kumaş almak istiyordum ama taşıyamam diye almadım:( Malum doğum yakın artık kolay kolay gidemem bebekten.Şimdiden stok yaptım:)

6 yorum:

Hande Erdede dedi ki...

hepsi çok güzelmiş güle güle kullanın :)

seffafbulutlar dedi ki...

leopar aşkınaaaa :) bunlar süperr :)

Nisa hobi dedi ki...

Hande:teşekkür ederim canım:)
Seher:evet leopar aşkına... bende görünce bayıldım:)hemen kaptım:)

minikmini dedi ki...

leopar desenli favorim,bayılıyorum bu desene,güzel günlerde güzel projelerde kullanmanız dileğimle
sevgiler

Adsız dedi ki...

Hi there this is somewhat of off topic but I was wondering if
blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with
HTML. I'm starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get guidance from someone with experience.

Any help would be enormously appreciated!

My web site ... wallinside.com ()

Nisa hobi dedi ki...

teşekkür ederim minik mini.Sanırım leopar sevmeyen kadın yoktur:)Sevgiler....