16 Mayıs 2014 Cuma

Sepet Süsleme



Mandal sepeti alıp kenarlarını süngerle diktim.Diktim çünki silikonla çok sağlam olmadı:(

Hiç dikiş kullanmadan yaptım.Sepetin boyutlarında saten kumaş kestim içne kıvırdım.Aynı şekilde tülüde kesip düzgünce içine katladım.Kulplarınıda tülle sardım.Son olarakta keçe ve kurdeleyle süsledim. Neden dikişsiz yaptım:Çabuk kirlenen birşey yıkanması ve kullanış açısından dikişli yapmadım.

Üsteki resimde fıstık yeşili saten kullanmıştım.Bana çok koyu geldi.Sonra astar olarak krem şanel kullandım.Rengi daha hoş oldu.Şimdi odamızla daha uyumlu:)

Bebeğimin son hazırlıklarınıda tamamlamış oldum:)Sizlerde ister çocuğunuza isterseniz hediye olarak böyle sepetler hazırlayabilirsiniz.Hem yapımı kolay hemde güzel.Elimizdeki malzemelerle çok güzel şeyler yapabiliriz:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Highly descriptive article, I liked that a lot. Will there be a part 2?



Here is my page: inverter yaskawa

Nisa hobi dedi ki...

Thank you very much.I'm glod yuo like.Of love.....