21 Mart 2014 Cuma

Lohusa Taçı

Bebek hazırlıklarına devam ediyorum.Bir yandan da bebek alışverişi,sınavlarım,doğum sonrası hazırlıklar o kadar çok işim varki:( Vakit kısıtlı bide hamileliğin son aylarında insanın hızı baya kesiliyor.Siz siz olun bebek hazırlıklarını ve alışveriş işini son döneme bırakmayın.Bu hafta eminönündeydim.Herşeu o kadar güzelki.Heryer süsler, boncuklar,keçeler tamda olmak istediğim yer ama çok kalabalık.Allahtan erken gittim.Fazla kalabalığa kalmadım.Sizler için fotoğraf çekiçektim ama çoğu mağaza ''fotoğraf çekmek yasaktır'' yazısı astığı için çekemedim.Bebek mevlütü için çok güzel şeyler aldım.Hazırlıklarım bitince paylaşıcam.Bu taçlar kızım ve benim için.

Bebişimizin ismi daha belli olmadığı için isim yazamadım:( Bu taçlar çok ilgi görüyor.Yeni doğum yapacaklara güzel bir  hediye olur:)

Hiç yorum yok: