28 Şubat 2014 Cuma

Doğum günü Hazırlıkları

Benim yaptığım bebek şekerleri

Bundan sonrakileri kız kardeşimin marifetleri.Çerçeveyi köpükle plastik arasında bir malzemeden maket bıçağıyla keserek yaptı.Üzerindeki resimleri fotoshopla yapınca ortaya böyle bir güzelik çıktı.

İç kapı süsümüz.Bunuda kartondan keserek yapmış kardeşim.Yazıları lazerle kestirmiş.Mike kapasını deriden kaplamış.Kulak kenarlarında ise biye kulllanmış.Alt taraf siyah kristal tül kapı boyunca uzuyor.

Dış kapımız.

Kalpli kurabiyeleri karafırında hazırlatmış.Tek tek paketli ve kadife kurdeleyle süslenmiş.Aslında oda süslemeleri,çok güzel mamalar,mike mause tabaklar,masa örtüsü,Pastamız,Mertimin her ay çekilmiş resimlerinden oluşan film seridi flaması herşey çok güzeldi ama ben doğum gününe geç geldiğim için(gebzeden merter istanbul trafiğinde maalesef)Misafirlerin yanında resim çekemedim.Misafirler gidince çekerim dedim ama trafiğe kalmamak içinde erken kalkınca hiç çekemedim. 

2 yorum:

sibelinmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık sevgiyle yapılınca herşey çok güzel olmuş mert in doğum günü kutlu olsun

Nisa hobi dedi ki...

Teşekkür ederim canım çok sağolasın:)