12 Şubat 2014 Çarşamba

Anlatımlı Pano Yastık Dikimi




En sevdiğim yastık modelidir.Diktiğim yastıkları hem pano yastık olarak dikiyorum.Yastığın Eni:45 cm Boyu:65 cm ölçüp tek kattan kesiyoruz.Bu yastığımızın ön yüzü olacak,sonra En:45 cm Boy:75 cm ölçüp kesiyoruz tek kattan buda yastığımızın arka yüzü olacak.


Sonra Yastığımızın arka yüzünü boydan 25cm ve 55 cm olmak üzere iki parçaya kesiyoruz.Resimdeki gibi kenarlarını önce 2 cm sonra 3 cm kıvırıp dikiyoruz.Kıvırma işlenlerinde ütü kullanırsanız daha düzgün dikiş elde edersiniz.

                               



Diktikten sonra resimdeki gibi üstüstte gelecek.


1 no ile gösterdiğim gibi olacak Sonra yastığı tersten tüm kenarlarını dikiyoruz.


Yastığı diktikten sonra düz yüzünden üstüstte dikdiğimiz yer resimdeki gibi olmalı.Bunlar bittikten sonra yastık düz yüzünden ister 3cm ister 5 cm aralıkla çerçeve dikiş yapılır.Benim verdiğim ölçüde 3 cm çerçeve yaptım.


Son olarak 2 adet cırtcırt dikiyoruz.
 

Yastığımızın bitmiş hali.


Buda kızım için diktiğim yastık:)


6 yorum:

Unknown dedi ki...

selamlar..kumaşınız çok hoşmuş..benm için iyi bi fikir oldu..yapmayı düşünüyodum..sevgiler..

Unknown dedi ki...

bu arada bu aşağıdaki balıkları nasıl yaptım :)) böyle hareketli şeyler bende eklemek istiyorum bloğuma ama yapamıyorum :(

Nisa hobi dedi ki...

Teşekkür ederim adaşım:)Balıkları Sayfanın kenarında gadget ekle bölümünden seçiyorsun:)

Unknown dedi ki...

yaptım yaptımm ..teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Selamlar yastigınız güzel olmuş.kullandığıniz kumaşin ismi nedir.bende kirlent yada yastik yapmak istiyorum hangi kumaşlar bunun için uygun olur.Fikir verirseniz sevinirim.teşekkürler.

Nisa hobi dedi ki...

Merhaba:Yastık kumaşı olarak nevresimlik kumaş ben premierin ve dinsneyin kumaşlarını kullandım.Ama kırlenr yapcaksanız daha tok kumaş kullanmalısınız ya döşemelik yada duck kumaşı tercih edin.Sevgiler:)