28 Şubat 2014 Cuma

Anlatımlı Alt Açma Takımı

Alt açmanın boyu:60cm eni:40cm Resimdeki parçadan 2 adet olacak(ön-arka)

Kumaşı 5 cm eninde kesip kenarına ovarlok çekiyoruz.Ovarloğu olmayanlar kenarını ince katlayıp dikebilirler.Sonra iki sıra makinada büzgü alıyoruz.

Resimdeki gibi kumaşımızı ön yüzüne fırfırı önce iğneyelip,sonra dikiyoruz.Sonra fırfır içte kalacak şekilde arka yüzü ekleyip dikiyoruz.(Bu işlem tersten yapılacak fırfır içte kalacak)Alt açmayı çevirmek için bir kenarını dikmiyoruz.

Dikişten sonra kumaşı ön yüzüne çeviriken alt açma resimdeki gibi olmalı.Yalnız dikerken köşelere dikkat edin.Fırfır içte kalabiliyor.

Açıklık bıraktığımız yerden iki kumaş arasına tabaka elyaf yerleştiriyoruz.Sonra açık kenarı kapatıyoruz.En son Alt açmanın boyuna elyaf kaymasın diye üç sıra eşit aralıklarla dikiş attım. 

Yastığıda alt açmanın eniyle aynı diktim.Kenarındaki boşluktan silikon doldurdum.Sonra açık kenarı diktim.


Bitmiş hali.Daha önce diktiğim bebek çantasına takım oldu:)

2 yorum:

Hande Erdede dedi ki...

çok cici olmuş bunlar. eline sağlık :)

Unknown dedi ki...

Hepsini anladim.Ama su yastikla alt bezini nasil birlestirdiniz?