21 Aralık 2013 Cumartesi

Anlatımlı Örgü Boyunluk



Çok uzun zaman olmuş yazmayalı.Hastalıktı,sınavlardı derken baya ara vermişim:)Havaların iyice soğumasıyla örğü sezonumu boyunlukla açtım:)8 Numara şişle 50 ilmek başladım.(ipim biraz kalın,örgü yumuşak düşsün diye kalın şişle ördüm.)

İstediğimiz uzunlukta haroşa örüyoruz.Ben boyun çevresini yaklaşık 60-70 cm ördüm.Sonra ikiye katlayıp tersten diktim.Son olarak tığla gül örüp diktim.İsterseniz daha uzunda örebilirsiniz.Daha dökümlü durur.


Boyunluğu bu şekilde şapka olarakta kullanabiliriz.

Bu şekilde de boyunluk olarak kullanabiliriz.

2 yorum:

sibelinmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım çok güzel olmuş gerçektende uzun zamandır yoktun hoş geldin

Nisa hobi dedi ki...

Hoşbulduk canım.Evet uzun zaman oldu.Hamilelik,hastalık, okulum,sınavlar bide eve de tadilat vardı hepsi bir araya gelince ara vermek zorunda kaldım:)