9 Temmuz 2013 Salı

Eminönün den Aldıkları

Ramazandan önce eminönün den almak istediklerim vardı.Biraz yorucu oldu ama bu hafta sonu alabildim:))Kurabiye kalıplarım.Biberon ve diş yeğenim için diğerleri kızım için. Ağustos da doğum günü var.Şimdiden yavaş yavaş ancak hazırlanırım.Çünkü bu seferki doğum günü için çok farklı planlarım var.

Şeker hamuru enjeksiyonları(kalp,çiçek,kelebek)

Dole,desen kaşesi,harf kaşesi,sütlü tatlılar için şablon...

Geçen sefer kiloluk almadığıma pişman olmuştum, ama bu sefer aldım:))

Dekor şekerler.Kap kekler için kullanıcam...

Diş buğdayı için.Yeğenime......

Genel olarak kızımın doğum günü için malzemeleri aldım.Kızım aslında hello kitty hastasıdır,ama bu sefer prensesli aldı her şeyi. 

prensesli şekerlerimiz.Arkadaşlarına ikram için.Prensesli çatallarımız,balonlarımız ve kap kek kapsüllerimiz. Geçen seferde aldım ama belki yetmez diye biraz daha aldım:))

Prensesli not defterimiz ve doğum günü için tütü tülümüz....Artık hazırlıklarımı yaptıkça paylaşırım:))

Eminönü'ne gidipte kahve almadan asla gelmem:))Bu arada herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.Allah bu uzun günlerde hepimizin yardımcısı olsun.....

6 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhaba canım,
Güle güle kullan aldıklarını...:)
Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))
Hayırlı Ramazanlar....

GOZNURUM48 dedi ki...

aldıklarınızın hepsi çok güzelmiş.çok kıskandım sizi bende kızlarımın doğum günleri için çok planlarım var ama :))) bu malzemekeri muğlada bulmam çok zor.güe güle kullanın .bu malzemelerden ortaya çıkacak güellikleri sabırsızlıkla bekliyorum
sevgiler

Nisa hobi dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım.Bloguna sık sık gelicem.Malum ramazan ne pişirsem derdi var:))

Nisa hobi dedi ki...

Goznurum48:hay allah üzüldüm.Ama nette bulabilirsin.Ama fiyat olayı biraz farklı.Ben yerinden aldım.Hatta peşin ödemede indirimde yapıyorlar.Ramazanda gün uzun bakalım yavaş yavaş yaptıklarımı paylaşıcam umarım işine yarar.Sevgiler:))

sibelinmutfagi dedi ki...

güle güle kullan eminim onlarla güzel şeylerde yapacaksın takipteyim

Nisa hobi dedi ki...

sağol sibel hanımcım.Sevgiler:))