28 Ağustos 2012 Salı

Anlatımlı Fermuarlı Çanta Dikimi

İstediğimiz boyutlarda çantamızı kesiyoruz Astar olarak kapitone kullandım.Daha tok dursun diye.
Fermuarı kumaşla astar arasına alarak dikiyoruz.
iki tarafa da aynı işlemi uyguluyoruz.Bitmiş hali resimdeki gibi olacak.
Sonra kumaşın ön yüzünden fermuar ayağıyla tekrar dikiyoruz.Fermuar potluk yapmasın diye.
Bitmiş hali...
Sonra astar ve kumaş yüz yüze bakacak şekilde dikilir.Çevirmek için alttan boşluk bırakılır.Sonra kalan boşluk elde gizli dikiş yapılır.
Çantamızın içten görüntüsü....Çantanın içindekiler kumaş lale daha dikimleri tamamlanmadı .Bitsin yayınlayacağım:))
Çantamızın dıştan görüntüsü.Çok kullanışlı olan bu çantayı istediğimiz yerde kullanmak bize kalmış.Bu arada bu kumaşı çok sevdiğim için 1 cm bile ziyan etmedim:))Bu kumaşla bir çalışma daha yaptım.Onu da bitince paylaşırım:))

6 yorum:

Hayalci dedi ki...

Çok, çok çok teşekkürler, harika bir anlatım olmuş. En büyük kabusumun bu kadar pratik bir şekilde çözülebileceğini, tahmin edemezdim. Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

çok faydalı bir yayın olmuş çok teşekkürler:)

Nisa hobi dedi ki...

Hayalci ve evimbenimatölyem işinize yaradıysa ne mutlu bana:))

Aktuelmoda dedi ki...

Kumaş gerçekten çok hoş,ne yapsan çok cici oluyor canım,güle güle kullan,bakalım son cici ne olacak..

Necla Şölen dedi ki...

Kendime çanta dikecektim iyi bir yol gösterici oldu, ellerinize sağlık.

Nisa hobi dedi ki...

Teşekkür ederim necla hanım.İşinize yaramasına sevindim:))