29 Ağustos 2012 Çarşamba

Alış-Veriş

Bunlarda sevimli kürdanlar fiat:6,5 tl


Arkadaşlar nette çok güzel alış-veriş sitesi buldum. İlgilenenlere duyurulur.Mutfak,Ev tekstil,Dekorasyon,Mobilya,Kozmetik,Okul gereçleri,Aydınlatma,Bebek ürünleri daha ev ilgili birçok seçkin markanın buluştuğu alış- veriş sitesi.Üstelik %80'e varan indirimlerle.Eğer sizde benim gibi alış-veriş sayfalarına meraklıysanız adres:http://www.indirimlr.com/ak/evim-net/
Bu arada bildiğiniz güvenilir sayfalar varsa birbirimize yardımcı olmak adına paylaşalım arkadaşlar:))
Sitenin fiyatları hakkında bilginiz olsun diye bir kaç foto paylaştım.Umarım işinize yarar:))
Patates -Soğan sepeti,ben bunlara patates koyar mıyım hiç şu güzelliklere bakın fiat:38,90 tl
Kapı sepeti:9,90 tl

1 yorum:

Englishhomedacalisankiz dedi ki...

Buldumbuldum.com dekoreko.com gibi sitelerdede buna benzer şeyler var bi bakın derim bu arada aldıklarınız hayırlı olsun güle güle kullanın.