4 Temmuz 2012 Çarşamba

Kızımın Yaptıkları

Bunlarıda canım kızım yaptı:))Baktım ki güzel işler yapıyor.Bende yayınlayayım dedim.Belki birilerin işine yarar.Kitap ayıraçları.El işi kağıdını katlayıp printle yapıştırmış.Üzerinede kırılan tokalarından süs yapmış.Kuzeninde hazır olanlarından görmüş bunu bende yaparım deyip yapmış.))Akıllı kızım benim....
Bu kuklalarıda çocukları olupta çocuk kanalı izlemek zorunda kalan annneler bilir:))Meşhur bay becerikli de görüp yaptı.Malzemeleri:Tuvalet kağıdı,Su şişesi kapağı,Bonibon kapağı,el işi kağıdı,keçeli kalem,Printve ip..
Canım kızım bunu da beni mutlu etmek için yapmış.Ben kalp figürlerini çok severim de:))
*Bu arada herkesin Beraat Kandili kutlu Olsun.Hayırlı Kandiller.........

5 yorum:

mavii dedi ki...

bay beceriklinin kamyonu bizim evden de geçiyor nisacım:)))
ama bende bi dolu fikir edindim kuklalar çok şeker olmuşlar canım maşalh kızına ayraçlarda öyle
mğbarek berat kandilini kutlarım canım

MiRA dedi ki...

masallah cokta becerıklıymıs annesı :)

Nisa hobi dedi ki...

Mira:Çok teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim:))
Mavii:Çok teşekkürler ederim hayatım.Senin de kandilin kutlu olsun.Sevgiler.....

sibelinmutfagi dedi ki...

armut dibine düşer diye boşa söylememişler canım hem senin hem kızının yaptıkları çok güzel olmuş

Nisa hobi dedi ki...

Çok teşekkür ederim, haklısın Sibel Hanımcım,Ben bir şeyler yaparken kızımda yapmak istiyor....Bana yardımcı yetişiyor:))