16 Aralık 2011 Cuma

Yeniyıl Hediyeleri

Hediye paketlerinin güzelliğine bakın....
Yeni yıl denince herkesin aklına hediye gelir dimi!....Blog arkadaşımız tubakutlucan yaptığı çekilişte yemek günlüğüyle karşılıklı çıktık.Hediyeleri bu akşam üzeri geldi.Sibel hanımcım telefonla konuştuktan hemen sonra geldi kargo.Hediyelerine bayıldım.Çok düşüncelisin canım benim.Kızıma bile hediye almışsın.Kızım o kadar mutlu oldu ki, hediyelerden sadece şalı ve büyük sandığı bana verdi gerisine el koydu:)) bileziği resimleyemedim şuan kolunda ve uyuyor:))


İşte hediyelerim:))


     Benim Aldıklarım:Arkadaşımın eline geçmeden hediyeleri yayınlamak istemedim.Artık yayınlayabilirim.Canım benim iyi gülerde kullanırsın ve umarım hediyeler zevkine hitap ediyordur.Yılbaşı rengi kırmızıdır ya,o yüzden kırmızı ağırlıklı oldular:))

Hiç yorum yok: