10 Kasım 2011 Perşembe

Süs Terliği ve Çöp Poşetliği Dikimi

Süs Terliği İçin: Krem ve dore dikişli kapitone,Dore biye,Pilise kurdele kullandım.Kalıp içinde göz kararı büyük bir terlik çizip kestim.Taban ve dore olan ön kısım daha tok durması için çift kat kapitone çalıştım.Ön tarafa pilise kurdelayı teyel aldım biyeyle dikişi temizledim.Sonra önle tabanı birleştirilip biyeyle kenar dikişleri temizledim.Asmak içinde terliğin üst kısmına kurdele diktim.
 Çöp Poşetliği İçin:35 * 50  kumaş parçası (ben perdeden kalan kumaşı kullandım),30*25 dore kapitone,dore biye,oyuncak bebek,35*50 olan kumaşın  yan dikişini yaptım.50cm uzunluğuna çift büzgü aldım.Oyuncak bebeğin beli sığacak kadar büzdükten sonra alt kısmına lastik takmak için tünel diktim.Büzgü aldığım tarafa  dore kapitoneyi iki yanlardan pile yaparak büzgüyle aynı genişlikte ayarlayıp biyeyle temizledim.Biyeyi arka taraftan açık bıraktım.İçinden  ip geçirip bebeğin belini bağlıycam.Dore kapitonenin kenarlarını da dore harçla diktim.Unutmadan söyleyeyim görünür yerlerdeki dikişleri hayalet iple yapıyorum.

Hiç yorum yok: