10 Kasım 2011 Perşembe

Sandalye Minderi Dikimi

Sandalyenin ölçülerine göre kumalı çift kat tersten kesiyoruz.Minderin çevresinin yaklaşık 1,5 katı uzunluğunda 5cm eninde kumaşı kesip kenar fırfırını yapıyoruz.Fırfır için bir kenarına makinada büzgü aldım bir kenarına da ovar lok çektim.Büzgü kısmından minderin bir yüzüne teyel alım diğer yüzünüde fırfır arada kalacak şekilde dittim.Arasına iste sünger ister tabaka elyaf dikin.Ben de sünger vardı onu diktim.Sünger kaymasın diye ortadan kare dikiş yaptım.Köşesi bağçık diktim.


Sandalyenin arkasını da aynı minder gibi diktim.Bu takım kızımın okulu için, raşel denen bir kumaş.Özelliği:Leke tutmaz ütü istemez.Aslında sınıfca çeyiz mağazasıda diktirdik ama ben diktikleri takımı beğenmedim. Kumaşından alıp bir takım kendim diktim.Hemde yedeğim oldu.Mağazaya verdiğim paranın yarısına bile mal olmadı.Bazen dikiş bilmek iyi oluyor :))

1 yorum:

Nurgül YÖRÜK dedi ki...

çok güzel olmuş bu,ben de mutfagıma dikmek istiyorum bakalım inşallah becerebilirim:):)tesekkürler:)