17 Kasım 2011 Perşembe

Sabun Süsleme



Malzemeler:Beyaz sabun,tırnak cilası(dekupaj tutkalıda olabilir),Desenli peçete

Yapımı:Sabun önce tırnak cilasını 1 kat sürüp kuruttum.Sonra peçeteyi resimdeki gibi kesip katlarını ayırdım.Cilayla peçetenin orta noktasından sağa sola sürdüm.Hava kabarçığı kalmasın diye.Sonra üzerine sim döktüm.(benim simli petek tülüm vardı hep simleri dökülüyordu.Bende onu sabunun üzerine ovaladım simler boşa gitmemiş oldu:)) Sonra bu sabunu istersek sade istersek petek tülle bağlayarak kullanabiliriz,hediye edebiliriz,çekmece kokusu olarak kullanabiliriz(kokuları çok güzel) daha neler neler yapılır...........Daha önce yaptığım 3 tane sabunu hediye ettim.....Çok kişinin hoşuna gitti.Bence deneyin.Bu fikrin sahibinin çok değişik güzel sabunlarına burdan bakabilirsiniz.

4 yorum:

zeymurancafe dedi ki...

ne güzel oluyor sabunlar suslenınce çok güzel emegınıze sağlık

Unknown dedi ki...

İnsan bu sabunla el yıkamya kıyamaz..
Çok güzel olmuş.
Emeğine sağlık canım
Sıcacık sevgiler.

mirayet dedi ki...

Dayanamıyorum bende yapmak istiyorum. Yapılışı çok kolaymış. Paylaştığınız için teşekkürler. sevgiler

Nisa hobi dedi ki...

Zeymuran,Hayat Cafe ve Mirayet yorumlarınıza sağlık.Beğenmenize çok sevindim....