22 Kasım 2011 Salı

Kurdela Nakışı Tepsi

                         Yapmak isteyenler için önce şablonunu vereyim.Bu tepsiyi kız kardeşim için yaptım.


 
    Tepsi iğne ardı,menekşe ve yaprak işinden oluşuyor.Kumaşı şanel ipek.Tepsinin ortasına uygun ölçüde karton kestim işlediğim örtüyü kartona gerdirerek arkadan tutturdum silikonla tepsiye sabitledim.Tepsinin camı kendisinden vardı Arkadan sürgülü istendiğinde çıkarılabilir.
    Ahşap tepsiyide kendim boyadım.Aslında ilk kez ahşap boyadım.Ham tepsiyi iyice zımpara yaptım. (pürüzsüz olana kadar) Sonra kahve rengi ahşap boyayla 2 kat boyadım.Katlar arasında kuruma zamanı veriyoruz.Sonra 2 kat vernik attım.En son altın rengi sim attım.Vernik kuruduğunda simlerde tepsiye yapıştı.Bence güzel oldu.Verniğin kokusu olmasa ahşap boyama çok zevkli .....

Hiç yorum yok: