13 Ekim 2011 Perşembe

Birazda Örgü....

Örgüyü ilk öğrendiğimde(8 yada 9 yaşındaydım) bu saç bantlarında çok örmüştüm.Artık iplerden renk renk örüyordum.Sonra aklıma geldi neden kızıma örmüyorum.Ben bunları hem saç bandı hemde kulaklık olarak kullanıyorum.Enini ince yaparsak saç bandı geniş yaparsak kulaklık olarak kullanabiliriz.Genel olarak 16 ilmek haroşa başlıyorum.İstediğimiz uzunluğa gelince kesiyoruz.dikiş yapılan yere süsleme yapıyoruz.Böylece dikişi kaybediyoruz.Sarı renkli olan bant:20 ilmek haroşa başladım istediğim uzunluğa gelince 12 ilmeye kadar birden kesin 24 sıra örünce kesin ve dikin işte bu kadar....En altaki kumaştan olan bant istediğimiz uzunlukta kesip dikiyoruz Yalnız kumaş biraz elastik olmalı...sonra silikonla istediğimiz süslemeyi yapıştırıyoruz.Bu bantalar hediye olarakta yapıla bilinir.Mesela:pembeleri hediye etmek için ördüm.Sırada ben varım Kendime de siyah örmek istiyorum......

Hiç yorum yok: