13 Ekim 2011 Perşembe

Bebek yeleği

Ön
Arka
Bitmiş Hali
Kış geldi artık örgü mevsimi de açıldı.Ben ufaktan başladım bakalım....Bebek yeleğinin ön kısmı:4 numara şişle 25 ilmek başlayıp 35 sıra lastik örüyoruz.Hemen koltuk kısmını 10 ilmek haroşa 10 ilmek düz örüp 5 ilmek haroşayla devam ediyoruz.Bu şekilde 10 sıra örüyoruz.Koltuktan 5 ilme kesip 25 sıra yaka yerine kadar devam ediyoruz.Yaka yerinide 11 ilmek haroşa 4 ilmek düz 5 ilmek haroşa(burası kol kısmı) 12 sıra devam ediyoruz.Yakadan 8 ilmek kesiyoruz 12 sıra devam edip bitiriyoruz.Yalnız ön kısımların sağ sol kısımlarına dikkat edin yaparken.Arkada öndeki sayıları 2 katıyla başlanıyor.İlik yeri bırakmadım çünkü düğmeler küçük örgüden rahatlıkla geçiyor.Saç bandına ilave ettik mi bebek hediyemiz hazır.Bir  yumak ip bile gitmiyor.Hatta artan iplerle bile yapılır.Ben kız için pembe erkek için beyaz yaptım.......

Hiç yorum yok: